středa 30. listopadu 2016

Fotografie na plátně

Naše nová fotogalerie


 Založila jsem novou fotogalerii na stěně...
Po vymalování obývacího pokoje nám zbyla jediná stěna, na které zůstal protor volný. Už není... :-)
Díky firmě PIXERS nám ji nyní zdobí obrazy našeho psího miláčka Moojoo.


 Firma PIXERS tiskne obrazy na plátno, plakáty, samolepky i celé fototapety. Vybrat si u nich můžete z nespočených nabízených motivů, nebo si  dodat svou vlastní fotografii. To byla i má volba.
Dlouho jsem váhala, který materiál jako podklad vyberu, protože jich nabízí několikero a s báječnými vlastnostmi. Nadchly mne třeba samolepící fototapety, které můžete opakovaně přelepovat, které po odlepení nezanechávají žádné stopy a lepí dále po mnoho let. Což je senzační třeba k proměnám interiérů dle sezóny či různých událostí ap.
Pak jsem uvažovala nad plakáty, které zrovna tak "frčí" a nabízejí je rovnou i v různých rámech, takže se dají ihned pověsit... 

Využívají navíc nejnovější ekologicky šetrné technologie, které zaručují nejvyšší kvalitu  obrazu, odolnost a dlouhou životnost.
Nakonec jsem zvolila klasiku - obraz na plátně, které je natažené na dřevěném vnitřním rámu a protože jsou potištěny i boční strany obrazů, lze je pověsit rovnou i tak bez dalších rámů. 


 A zas máme ten náš domov o něco útulnější i osobitější! :-)
Brzy se chystám přidat i daší  menší obrázky... 

Já tímto děkuji firmě PIXERS! 
 ♥ ♥ ♥ 
Pokud si  chcete také vyzdobit své hnízdečko, nebo třeba darovat nějaký ten obrázek k Vánocům, myslím, že to ještě stihnete... Firma PIXERS  pracuje velmi rychle! :-)



6 komentářů:

  1. Jeeee,to je krasa! I ja byla firmou PIXERS oslovena a u uz cekam na sve obrazky... Jak to tak u Vas vidim,nemuzu se dockat!

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, to je milé:-) Zrovna koukám na naši prázdnou stěnu v obýváku, hmmm... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli to nemá chybu ,opravdu úžasné!!!!Dája

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, je to miláček .... krásné fotky .... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle firmu mám v,,oblíbených,, ale také jsem nevěděla jak a co ... děkuji za tvůj tip - pejsánek na fotkách vypadá báječně ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Pavli, to jsi vymyslela moc hezky. Líbí se mi, jak jsi umístila rovnou více pláten vedle sebe, vypadá to hezky. Moojoo je úžasný psí model! :)

    OdpovědětVymazat