pondělí 19. září 2016

Televize v dřevěném rámu

Televize v dřevěném rámu


Televizi  v rámu máme už několik let... Nelíbilo se mi, že za ni bylo z boku vidět, ani pohled na všechny ty kabely... Tak jsem vymyslela, že ji zarámujeme, poprosila šikovného kamaráda truhláře a bylo... 


 Náš televizní kout se po naší  nynější  přeměně obýváku moc nezměnil... I když konrast bílé komody s tmavou podlahou se mi líbí moc! :-)
Televize už je opravdu letitá... ale stále funkční, což jsme rádi, ale popravdě se s přítelem celkem těšíme, až se nám jednou rozbije, že si  budeme moci koupit novou... Přáli bychom si už tu s internetem... :-)


A také ubyly police nad televizí... Především z praktického hlediska... jsem ráda, že už nemusím po vrchu utírat prach! :-)
 


♥ ♥ ♥







 

 

4 komentáře:

  1. Pavli, vždycky se mi moc líbila, byla jsi mi inspirací, manžel toužil po televizi do ložnice, já byla proti, právě kvůli těm ošklivým kabelům, tvůj rám byl kompromisem, a jsme spokojení oba :o) ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli, vždycky se mi moc líbila, byla jsi mi inspirací, manžel toužil po televizi do ložnice, já byla proti, právě kvůli těm ošklivým kabelům, tvůj rám byl kompromisem, a jsme spokojení oba :o) ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli,moc krásné vše co nám prezentuješ,i to co bylo i nyní!Některé věci vynikly díky jednoduchosti a to je krásné,jen tak dál!Dája.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto je opravdu moc pěkné a elegantní řešení. Líbí se mi i to, jak tam díky tomu rámu nejsou vidět žádné kabely ani nic podobného. To u nás je to bohužel pravý opak. Kabely, které od televize vedou nám sice drží kabelové příchytky, nicméně i tak to nevypadá zrovna dvakrát hezky.

    OdpovědětVymazat