pondělí 15. února 2016

Přidala jsem dřevěné korálky...

Přidala jsem dřevěné korálky... 


Dřevěný korálek uvnitř rozkvetlé bukvice udělá také parádu místo drátku, co říkáte... :-)



Dále jsem "nadrátkovala" co  mi ještě přišlo pod ruku...  třeba nedozrálé fíky, které jsem otrhala z fíkovníku v našem skleníku... a pár kloboučků žaludů, které jsem naplnila malými fazolkami... 



 Myslím, že už mám dost nachystáno... a mohu se pustit do  dalšího kroku...
Na výsledek si  počkejte do  zítřka! :-)

♥ ♥ ♥







3 komentáře:

  1. Musím napsat, že už teď je to dokonalé! Krása..a už se těším na zítřejší výsledek. Krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Ty ses do toho obula. ;-)S tím korálkem je to veselejší. Jsem zvědavá... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, nádhera .... děkuji moc za inspiraci .... Marki

    OdpovědětVymazat