úterý 10. dubna 2012

Má první háčkovaná deka

Háčkovat mne naučila kdysi  má babička, která často  sedávala s háčkem v ruce a pod rukama se jí jen sypala jedna kouzelná dečka za druhou! 
Stačilo umět řetízkové  oko, vědět jak na krátký a dlouhý sloupek a bylo to! Tenkrát jsem také pár deček uháčkovala a dokonce i jeden obří ubrus, na který jsem byla jako holka opravdu  hrdá! :-) 

Nyní jsem se k háčkování  vrátila více jak po dvaceti  letech... Moc se mi líbí háčkované plédy, a tak jsem se také do jednoho pustila... :-)


Na začátku bylo pár starých  bavlněných  svetrů...


A tak jsem párala a párala... a motala a motala... :-)
Až jsem měla hromadu  klubíček...


A mohla jsem se pustit do  čtverečků...


Hotové čtverečky jsem sháčkovala k sobě, obháčkovala lem a deka byla světe! :-) 
Deka je velká cca 190x140cm a spolkla 4 a půl svetru! :-)





Deka je k přikrývání moc příjemná, u nás na gauči hojně využívaná při večerním sledování televize...

A také koťátkům se zalíbila! :-)








7 komentářů:

  1. Móóóc peknučké háčkované čmaněníčko!!! Deky je kouzelná a opět je to recy záležitost, což je mi milé:o))). Pavli, obrázky nanáším pomocí transférového papíru. Na svém blogu mám v jednom příspěvku odkaz na e-shop, kde ho kupuji. Kdyby Tě to zajímalo podrobněji, tak Ti pisnu mailíka. Dovi drahá moja.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer Pavlínko,máte nádherný blog:)stejně jako Vaš stránky na MMB,které již dlouhou dobu sleduji a jste prostě velkááááááááááááá šikulka.Deka je přenádherná,já se z háčkem teprve seznamuji,ale děsně moc mne to baví,je to sice pokus omyla,ale časem to snade také ke koukání.Přeji krásný zbytek dne.Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta tedy je,"smekám klobouk",také bych chtěla háčkovanou deku jen si mylsím,že ji nezvládnu-upřímně závidím:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, ta je fantastická..... tohle obdivuji, leč času nezbývá....:-))))) krásné tvoření přeji jedelanka danka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak Ti dík.... Mám v hlavě brouka... :o))

    OdpovědětVymazat
  6. nejkrasnejsi deka na celem netu! Moc dekuji za inspiraci, ikdyz ja si ji trochu upravuji, aby nebyla tak dirkata. Mohla bych jen poprosit o radu jak ctverecky pospojovat? Po jakych castech a jak vubec? Na t.skorepova@seznam.cz Moc dekuji a preji dalsi tak krasne vyrobky. Tereza

    OdpovědětVymazat
  7. Deka je nadherna a ty kotatka take:-))

    OdpovědětVymazat